Typowe zapytania - odpowiedzi
Często zadawane pytania
Zamówienia są wysyłane w ciągu 2-5 dni roboczych, a średni czas dostawy wynosi dwa-trzy dni robocze.
Klienci mają prawo do zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym stanie, a koszty zwrotu mogą być pokrywane przez klienta, chyba że produkt został uszkodzony w trakcie dostawy.
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, który udzieli szczegółowych instrukcji dotyczących zmiany adresu dostawy.
Status zamówienia można śledzić za pomocą numeru przesyłki udostępnionego przez przewoźnika, takiego jak DB Schenker, DHL lub Paczkomaty Inpost.
W celu uzyskania wsparcia klienta prosimy o kontakt poprzez e-mail na adres: [email protected] lub telefonicznie pod numerem: +48 732 085 922.
Jeśli wprowadzono nieprawidłowy adres dostawy, należy jak najszybciej skontaktować się z działem obsługi klienta w celu dokonania poprawki.
Prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności wysyłki do Państwa kraju.
Zależy to od specyfiki zamówionych przedmiotów i może się różnić w zależności od dostawcy i gabarytów zamówienia.